Fredag, ett måste?

Idag är det fredag. Usch vilken ångest. Jag får en känsla av att man måste göra något bara för att det är fredag. Det blev inget jobb för mig denna helg så jag åkte hem till shagy. Vi gick ut och käkade, tog en sväng förbi systemet och nu pimplar vi vin! Utgång blir det också, det var typ tre månader sedan sist som jag var ute så det ska bli riktigt roligt!!!

Vart vi ska har jag absolut ingen aning om, det kanske är då det blir som roligast. Om man bara går till något random ställe.

Men vi får se. Kanske ska möta upp Amir och några på entourage, men jag är absolut inte sugen på att gå dit. Men vi får se. Hoppas ni får en trevlig kväll, jag ska försöka ha det iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0