Vad är det med folk!?

Det som gör mig något fruktansvärt IRRITERANDE är FOLK som inte kan STAVA RÄTT.
Jag som själv suger på svenska, då menar jag SUGER (som mina närmsta vänner kanske vet om). MEN JAG KAN ÄNDÅ STAVA RÄTT OCH JAG SÄRSKRIVER INTE!!

Jag läste Krilleboooiiis blogg, där han för det första MISSBRUKAR ordet "liksom" och för det andra stavar han helt åt pipsvängen. "LIXOM"?!?!?" vad är problemet?!!?!? jag blir så jävla upprörd. Om dessa storbloggare ska skriva ut sina känslor eller vad fan det nu ska skriva, med ORD kan de väl ändå stava rätt så man FATTAR vad dom skriver?!

Ännu ett problem jag har är när folk skriver: "Nu ska jag in till stan för att träffa än kompis."
VADÅ ÄN?! din dumma jävel. lär dig skilja på EN OCH ÄN. det är en FET jävla skillnad!

Ni får ursäkta mitt lilla utbrott. Men som sagt var jag bara tvungen att stava asrätt :)

Ni får också ursäkta att jag är snyggast på jorden. :D


Kommentarer
Postat av: Isabella

AH jag dampar också på det. Eller när folk skriver ända, istället för enda, och viceversa. Och särskrivning måste vara det vidrigaste någonsin. "det var jätte kul" "nu blir det ut gång!" AH jag dör. Ursäkta flippen.

2010-01-07 @ 20:04:06
URL: http://cocaineblues.devote.se
Postat av: Alexandra J

Du liknar brolle xD ..

2010-01-07 @ 22:43:54
Postat av: Anonym

Ja o de va juh mykket at bli upp rörd över! De luktar lite avundsjuka här. Haha. Stakkars dej! Undra om du är så smart att du kan lista ut vad jag har skrivit i detta inlägg! eftersom det är lite fel stavat och så. buhuuu!

2010-01-17 @ 13:11:13
Postat av: Anonym

Hm, är det du som är bög också? förlåt om jag frågar haha men du är ju SJUKT ÄCKLIGT snygg :O

2010-01-22 @ 09:52:18
Postat av: verisa

du är förlåten;)

2010-01-24 @ 00:46:00
URL: http://verilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0