Hemma och nu mot stan

Kom hem för en liten stund sedan, har gjort mig fräsch så att säga. :) rakat hit och rakat dit, men vet ju aldrig vart man hamnar inatt. hihihihihi, busigt.
Jag har käkat middag och bokstavligen talat vrålat under våran såkallade konversation vid middagsbordet, haha.
Jag ska bara borsta tänderna, lyssna klart på min låt och sedan ska jag bege mig.
Det blir till att möta upp Emma och sedan ska vi röra oss mot Sylvias jobb som ligger på medborgarplatsen i STOCKHOLM. :)
Efter några drinkar ska vi föra oss mot älskade kolingsborg.

Hoppas ni får en rolig/slapp/mysig, whatever fredagskväll. :)

Kommentarer
Postat av: TonyIsBack

svar : jag är en kille. och jag vet. jag ser ut som en tjeje. jag har gjort det hela livet men jag vill inte göra det.

2010-01-08 @ 19:59:56
URL: http://tonyisback.blogg.se/
Postat av: linnea

allvarligt har insett att du är totalt jävla snygg alltså! och hade du it varit lagd åt andra hållet hade jag nog våldtagit dig :) skämt och sido men du är vääääldigt vacker..

2010-01-10 @ 11:14:14
Postat av: Elin

gud va fin du är! tråkigt att du är gay.. haha :D

puss :*

2010-01-10 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0