varför?

nu när det gått 8 helt underbara månader börjar det kännas konstigt.
du bryr dig ju inte? vi umgås inte längre? det är som att jag kommer hit och sover bara.
när vi äntligen får tillfälle att vara för oss själva vill du inte vara med mig.
när jag frågar om du vill komma, eller göra något imorgon vet du inte.. får se säger du. sen rinner det ändå ut i sanden eller för att någon mer intressant ringer?
det känns som att du inte bryr dig ett jävla skit.. du engagerar dig aldrig.. bara jag som frågar.. och du säger bara nej.
när jag frågar om vi ska gå på bio tar du med henne.
jag vill inte vara med henne! vad är det som du inte förstår? det är du och jag som är ihop.. det är dig jag vill bo med.. men du vill tydligen ha en extra flickvän.
då ställer jag ett krav. då får du ha din flickvän. men då är inte jag din pojkvän.

Kommentarer
Postat av: mickan

Det där är dom exakta orden jag en gång skrev, och jag lovar dig att det ordnar sig! :) Det blir bättre, vet du vad jag gjorde? Jag låtsades sluta bry mig och engagerade mig inte lika mycket, sa inte emot så att det blev bråk...sen tog det någon vecka så var allt bättre än någonsin :) ta ingen skit och bry mer om dig själv en någon som inte kan ta sig tid att bry sig om dig!! :) :) Du e grymm!

2009-10-01 @ 09:49:06
URL: http://mickluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0