Trött

Jag är så trött att klockorna stannar.. Ja måste man gå upp 06.45 varje jävla dag blir man ganska trött:)
Idag har jag engelska prov.. hehe underbart!!!!!! Efter skolan måste jag hem till Sylvia och hämta ett par högtalare till min fest på fredag.. halllåååå JAG fyller år imorgon?! :)
Grattis patte! jipppiee :D
nu har jag plattat håret och måste börja fixa det. och måste klä på mig, jag kan ju inte gå till skolan naken.. eller?
Jo det kan jag, jag är så snygg och alla vill ha mig så, hihih :)

puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis i förskott:)

2009-09-30 @ 09:50:54
URL: http://chanelzi.blogg.se/
Postat av: Patricia

Du va fett sööt !:)



PatriciaNatalie @ BDB =)

2009-09-30 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0