kul...

Jag har sett fram emot imrogon inte bara för att jag fyller år utan för jag ska träffa min pojvän som jag inte träffat på 4 dagar.. så ringer man nu och är lite extra gullig, försöker smöra så han ska slita sig från sitt jobb.. vilket han inte gör.. Jag frågar när han kommer imorgon, men han slänger ut sig att han KANSKE inte kan kommer..  han ringde mig idag i skolan kl 12 och frågade om jag ville äta lunch,, men jag gick ju i skolan?! så det gick inte.
Sa att jag kanske kommer när jag slutat, men efterom han sitter hemma och jobba vill jag inte bara sitta där och titta på liksom..
Så nu (som vanligt) ska han lägga över skulden på mig och säga att jag bangade idag..
men till saken.. han kanske ska åka till MALMÖ imorgon och kommer hem på fredag.. vilket jag tydligen visste om? enligt honom iaf. Nej jag visste inte om det.. MEN NU VET JAG. EFTER JAG HAR FRÅGAT jävla pundarhuvud!!!
ÅÅH fyfan vad arg jag blir.. men aja.. tog ut agretionen genom att sula iväg min telefon i golvet.. jag menar.. det är ju martins telefon haha YES!

Nej men faktiskt måste han förstå att jag blir ledsen, men det gör han ju inte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner medlidende :(

2009-09-30 @ 19:17:16
URL: http://josterholm.se
Postat av: Anonym

det där lät inte så kul.. :/

2009-09-30 @ 19:43:56
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: thess

lät ju inte kul :/

2009-10-01 @ 08:58:28
URL: http://theresis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0