Fel

Jag vet inte vad det är som händer. allt känns bara så konstigt.
du ljuger för mig om henne, och om mig för henne.
och du är bara helt dum i huvudet. försöker inte ens.
och DU.. dig ska jag inte ens prata om.. jag blir så jävla ledsen!
är det så du vill ha det.. det vill inte jag.. kan jag lika bra vara utan dig.

jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. jag är inte glad längre. allt känns så jävla FEL.
jag blir ledsen när du inte ringer, eller när du inte smsar.
jag blir arg när du ringer.
och dig vill jag absolut inte höra av..
du är bara ivägen.. flytta.. åk.. FÖRSVINN.. vill inte se dig!

är jag bitter? ja just nu är jag bitter.. eller inte bitter.. jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: Johannah

Tittar in och lämnar ett avtryck :-)

2009-09-25 @ 03:35:13
URL: http://www.glife.se/j_s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0