Helt Galet

Igår var helt galet!! var i skolan och på älvsjömässan. UF uppstart eller något.. helt värdelöst enligt mig!
Senare åkte jag och mmin älskade vän Emma hem till Marcus där vi spelade GH en stund. runt fyra drog vi hem till mig för dusch osv. Bara det att resan hem till mig tog ca 1 timme istället för 20 miin:) påvägen plockade vi upp Johanna :) och till emma tog det mer än en jävla timme.. alla var irriterade och JÄVLIGT hungriga!

När vi kommit hem till Emma slängde vi in laxen i ugnen och började med förrätten. rostat bröd, kräftstjärtar och aioli. lätt, enkelt och GOTT!
efter maten kikade vi lite på idol och förkrökade, sedan drog vi in oss till stan och Paradise (kolingsborg) i slussen
där vi drack, dansade och hade allmänt roligt runt stången ;) haha
igår var nog en av mina bästa utekvällar.. så jävla kul!


Jag och emmas bardomsvän Ivar!


jag och emma... jaa jag var lite dragen


Haha man har väl sett bättre ut ;)
Ikväll ska vi på fest hos Ida som fyller 18, sedan ska jag och emma.. kanske sylvia också, dra oss mot libra där vi var förra veckan. Hoppas ni får en rolig lördag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: emelie

alltså .. dina ögon är så jvla fina ;o

2009-10-25 @ 20:59:06
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

gillar din tröja :)

2009-10-31 @ 00:49:57
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0