Helgen

Min helg har varit hålligång hela tiden, hehe
därför dålig uppdatering.. menmen.. vad ska man göra ;) I fredags hade jag fest hos min pojkvän, det blev rätt lycket tycker jag! kom ca 40 pers kanske.. vi festade natten lång, tills jag kl tre slängde ut alla som var kvar, haha jag var SKITTRÖTT!
jag fick skumpa i mängder, presentkort, pengar osv.. men bästa presenten var min Ed hardy tröja :D mums!! men måste byta den till en mindre storlek...

Jag och rosanna haha


Sylvia, Emma, Jag och Dessie


Min älskade tröja, lite stor dock, men ska som sagt byta den till mindre storlek ;)


Och igår (lördag) var jag och min pojkvän hemma hos en kompis , käkade middag och sånt :)
sedan åkte jag in till slussen runt halv elva för att möta, emma, philip, mathias och några till för att fira mig på libra :)
blev endast en bild från igår, men det får duga :)



Idag ska jag inte göra ett jävla skit, :) vara bakis!
nu sitter jag med cola och chips.. eller inte chips för jag glömde dom hos martin, menmen.. önskar iaf :)
puss


Kommentarer
Postat av: Julia

han till höger på sista bilden ser ut som den blonda killen i en trio som sjöng typ "det är så det ska va" i lilla melodifestivalen för typ tuuusen år sen! ;s

2009-10-30 @ 04:00:48
URL: http://junkyard.webblogg.se/
Postat av: julia

fort.: närmare bestämt mathias torhed i gruppen wednesday i lilla melodifestivalen 2003 ;p

2009-10-30 @ 04:03:57
URL: http://junkyard.webblogg.se/
Postat av: TonyIsBack

Är det din kille på sista bilden ??

2010-01-08 @ 20:10:25
URL: http://tonyisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0