Utången woooooh

Idag har jag varit i skolan o degat.. sedan träffade jag Martin.. min pojkvän, mitt ex.. aa jag vet inte riktigt.
Vi umgicks... mös.. lagade lite mat och kollade på film, sedan fick jag en ny telefon hihi!
nu har jag kommit hem och ska snart börja fixa mig lite. måste duscha och göra min fin i underlivet. :)
Jag ska ut med Johanna och Sofie.. det blir roligt, men inte länge.. ska ju på GAYkryssning imorgon :D astaggad!
får inte vara alltför förstörd.. :)
Visst vill ni också ha en BÖGkompis som mig? som jag läste i någon ful blondins blogg så var det tydligen det nya att ha en gaykompis, som man skulle ha på en hylla över datorbordet, istället för en Chihuahua.
Som man ska ha i koppel och göra allt man säger och vill... guud ni är så avundsjuka på mina vänner.. jag är ju inte bara bög, jag är ju snygg också.. daah im pathie the one and only liksom :)

Nej nu måste jag duscha måste lukta gott.. ska göra mig snygg.. det är ganska svårt att göra sig snygg.. jag är ju alltid snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt och fin kille ! :)

2009-11-04 @ 19:01:46
URL: http://sistersbergman.blogg.se/
Postat av: Lucas

Har bytt till blogg.se. Kolla in min nya - Lifeoflucke.blogg.se

Ha det bra!

2009-11-05 @ 11:11:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0