Tillbaka

Hallå alla!
jag är tillbaka nu efter en stunds torka.. sånt händer alltid!
Idag är jag inte världens gladaste person. Jag är faktiskt ganska ledsen, jag och min pojkcän gjorde slut igår. Har kännt ett tag att det är lite ur balans.. men nu när det är över så vet jag inte riktigt om det är de jag vill. Hela 2009 har vi ju varit tillsammans. Vi har gjort så mycket tillsammans. den 12 januari blev vi tillsammans. Efter våran första date i Paris förstod jag att jag ville vara med honom. Men allt kanske inte håller i alla väder. Det är inte en dans på rosor med ett förhållande.
Jag har haft ett underbart riktigt första förhållande!

Nu ska jag till skolan snart. Även om jag inte riktigt har lust med det, men jag vill inte missa något i skolan faktiskt. Jag kanske ska träffa Martin efter skolan, Vi slutar inte som ovänner, vilket är skönt. Vi får ju se också om det här är det bästa. Om båda saknar varandra så är det ju han och jag. Men vi får se..
Nu ska jag borsta tänderna och springa till tåget!

Det är iallafall bra att man har sina älskade vänner som tar hand om en nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0