Ny dag, nya tag

Nu sitter jag här vaken, precis vaknat. Har gjort mig en smörgås med skagenröra på, gott!
Idag blir det skola, som vanligt.. sen MÅSTE jag hem och plugga till svenska nationella som jag har på fredag. Jag har muntliga... ush jag hatar muntligt.
Igår gjorde jag HELT slut med Martin. Han blev helt förstörd... jag fick grov ångest, vi satt och grät ikapp haha.
Men idag mår jag bättre, och jag hoppas han också gör det. Vi kommer ju vara vänner, vill inte släppa helt.. inte jag iallafall.

Nu måste jag sätta lite fart, ska gå till tåget om 25 min. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Är du en morgonmänniska? Kommer du ofta försent till skolan? Skriv till mig hur du gör för att ha en bra och ostressig morgon ;)

Ha det bra!

2009-11-12 @ 10:00:15
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0