nu sitter jag..

.. hemma hos Martin efter en ganska rolig skoldag, hehe. Har fått mycket gjort för en gång skull. Dagen började med engelska där jag var duktig ;) På lunchen beslutade jag och Sylvia att vi skulle käka pizza på O'Pizzicato som ligger på södra station. VÄRLDENS godaste pizzor. Men dom skulle öppna om 10 minuter tydligen så vi bestämde oss för att äta i skolan, anars skulle vi nog avlida av hunger. Vi tar bussen, men istället för att den svänger höger så svänger den vänster. Vi sitter alltså på fel buss.. tittar bak och ser våran buss svänga höger. Alltså får vi gå till maten i 45 jävla minusgrader!
När svenskan började efter lunchen satte vi oss och gjorde om min etikuppgift. Den var inte så bra så nu gjorde jag om den.. eller.. jaa.. hehe.

Sedan for vi efter skolan mot Baresso och köpte en vaniljlatte var. SKITgod!
Nu sitter jag hemma hos Martin och väntar på honom. Vi ska väl äta något och prata ut om saker. Måste också hem och förbereda mig inför nationella på fredag! Det måste gå bra, vilket jag tror det gör. Mitt betyg i svenska ligger inte på topp, så jag måste skärpa mig.

Ska lägga mig i soffan och ta det lugnt nu.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0