Nu måste jag ta mig i kragen

Ja, klart jag ska!
jag har festat sen i Onsdags så har inte haft tid. hehe
Var på GAYkryssningen (var tvungen att NOTERA gay eftersom det är så himla viktigt..) i Torsdags.
Jag, Emma, Sylvia och Philip gjorde östersjön osökert!
det var verkligen roligt!
Började torsdagen med ett glas vin eftersom jag var så fruktansvärt bakis sen i onsdags hehe.. drog till skolan och gjorde ingenting (som vanligt)
Efter skolan mötte Emma jag och Sylvia upp Philip då vi tog en tidig middag på ... Duck någonting hette det.
Sedan for vi mot Värtahamnen där båten 19.30 skulle avgå.. taggade till TUSEN!

När vi äntligen kommit på båten drog vi os ned till tax free och handlade alkohol till förfeste i hytten. efter ett x antal smirrnoffs drog vi oss til Starlight Palace?`där hela natten fortsatte..
Vart jag somnade denna natt har jag ingen aning om.. dagen efter fortsatte festen och sedan blev det pizza när båten landat. packade som svin åkte vi till gamla stan för att ta en snabb cider på torget.
Innerstad skulle ha någon fest på Clusret som blev en flopp enligt mig..

Igår fyllde sötaste linnea år så jag och emma drog oss till Stenhamra?! för middag. seedan for vi in mot stan och zipper!
jag blev hämtad klockan tre av martin och när vi kom hem somnade jag på 3 röda..

Idag ska jag inte göra ett jävla skit! mår som jag förtjänar och kontot svider....


I hytten och förar!


In i dimman hehe


Dagen efter, samma kläder och ännu mera sprit!


Sliten som man var såg man ändå ganska fräsch ut?!

På clustret



Och självklart zipper!!


Jag har verkligen haft en underbar lång-helg.. hoppas ni också haft det!!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Herregud människa bli modell! du har helt fantastisk benstruktur.

2009-11-10 @ 17:45:30
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0