Nu ligger jag i soffan

Hello! min sista lektion idag var inställd. SKÖNT! kom precis hem och har lagt mig i soffan. Jag tänkte sova en stund, är sjukt trött. Men om jag lägger mig nu så lär jag väl inte somna inatt, måste dessutom sätta igång med svenskagrejen. Det kommer gå bra så behöver inte träna så länge, jag vet bara inte hur jag ska formulera mig. Vi ska prata om "Relationer och Band" under 5 minuter. Jag ska alltså korta av 10 MÅNADER till fem minuter.
Det kommer nog gå eftersom jag är ganska värdelös på att prata, dessutom kommer mitt ansikte vara lika röd som en tomat. hehe.. min lärare är skrämmande, och är han ointresserad så visar han det, man känner sig så jävla liten och hjälplös.
Nej det kommer gå bra. Nu ska jag sluta pladdra skit och vila lite
vi hörs sen!

Här har ni mig imorgon kl 08.30 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0