Livet suger :)

Idag när jag vaknade var jag inte på mitt bästa humör om man säger så.
Sen i onsdags har jag sovit ytterst lite.. ja det är självförvållat men ändå. så idag när klockan ringde trodde jag det var ett skämt, det dära äckliga ljudet borrade sig in i mina öron och jag ville avlida. jag snoozade lite för länge och fick springa till tåget.
I skolan började lektionen med Konferens o Reception, som vi för det första inte ens behövde bara på.. underbart
Under lektionen kommer min lärare Karin fram och ger mig en IG varning (läs 3) i Konferens och reception, Småföretagande B och Projektarbete.
GUUUUD vad bra..!! inte för att det var direkt oväntat eftersom vårat UF företag suger hästballe.
Jag orkar inte med skolan!! jag ville verkligen typ frysa ned mig. Eller att jag går ut ur min kropp fast kroppen fortsätter plugga, sedan när man kommer tillbaka efter 2 timmar och hoppar in i kroppen igen så kan man allt :D!

Dessutom skulle vi få betyg på potatistemat (läs mellanösterntemat) och jag kunde såklart inte få det betyget eftersom min käre svenskalärare har slarvat bort mitt sista prov som jag gjorde. och jag vet att jag fick 14/16 rätt men han ville tydligen inte tro på det.. HAN RÄTTADE PROVET FRAMFÖR MIG?!?!!
GUUD jag blir så jävla irriterad!! låter som jag inte har fått mig något på länge... men så är inte fallet.. hihi.. :)
Nu måste jag sätta mig och... PLUGGA! jag ska skriva en uppgift i etik och sedan ska jag förbereda mig inför svenska nationella.. rolig kväll jag har framför mig :)



Hoppas ni får en roligare måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0