Kom precis hem..

Eller jag kom hem för typ 20 min sen.. har till och med hunnit trycka i mig lite mat. Jag och min pojkvän har nog gjort helt slut nu tror jag. Han ville fortsätta men jag vill inte, jag är helt enkelt inte kär längre. Vilket är väldigt tråkigt, men min kärlek till honom har vissnat.. Ses man väldigt lite så blir det så. Iallafall för mig. Men vi ska träffas imorgon och umgås, vi är såklart vänner!

Nu sitter jag framför datorn, skulle träffat Johanna en sväng men jag är så fruktansvärt trött, dessutom är det DH om en timme.. wiiie :D
Måste faktiskt söka lite jobb också, det går inte så bra för mig på den fronten men jag försöker. Är lite lat av mig. Men ett jobb måste man ju ha. Kan inte leva på mamma hela livet. Pengar pengar pengar.. ja herregud. ALLT kostar ju! Nej, nu ska jag ta mig en latte och slappa lite! vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0