Jag råkade somna

Mitt i allt somnade jag och vaknade till liv nu haha. Jag är så fruktansvärt trött!! Jag orkar inte plugga, det är så fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte jag vill inte, som man brukade säga när man var lite och hade matteläxa. Jag har sprungit till köket för att hämta ett glas cola, GOOOTTTT! Nu hade jag faktiskt tänkt sätta igång med svenskan, men jag vet själv att jag inte kommer göra ett skit. Blir alltid så, man läser någons blogg, juste facebook och det, och det, och dittan och dattan. Sen whoops var klockan 23:00?!

Jaja.. får väl hoppas det går bra imorgon, det jag MÅSTE göra är iallafall en sammanfattning på 150 ord om vad jag ska prata om, det kan jag nog slänga ihop.. Nej nu ska jag göra något som faktiskt har hög värdering i mitt liv, iiiiiiiiiiiiiih BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0