Håller på för fullt

Jag är faktiskt lite stolt. Det är inte ofta jag gör det jag ska, hehe.
Men nu gör jag det faktiskt och det är ganska roligt. När man väl kommer igång med något så blir det ju roligt, det måste ju gå bra också. Och nu går det bra! :D

Jag hungrar dessvärre ihjäl, ringde och beställde kinamat. GUUD så gott! jag ska bara vara hemma ikväll. jag orkar inte röra en fena, som igår. alkoholen har satt sina spår, har inte planerat att gå ut i helgen heller.. jag ska gå på bio istället :D!
På fredag klockan 22 at rigoletto blir det 2012 som jag länge har sett fram emot att få se!
Jag älskar naturkatastrofsfilmer, och jag tror starkt på denna händelsen. Jag är en liten hypokondriker haha..
Jag och Emma ska iallafall se den :)! och jag hoppas den är lika bra som den verkar ;)



Kommentarer
Postat av: Cristoffer

Hela den där grejen är uppkommen pga. mayafolkets gud ska komma ner. Mayafolkets ledare försöker göra allting i sin makt för att säga att vi inte kommer att dö den 12 december 2012. Kalendern går faktiskt till år 4472. Så du kan andas lugnt :)

2009-11-09 @ 23:09:56
Postat av: Philip Slotte

Jag ska se din imorgon fredag med våran klass ;D ska bli najs hoppas den är bra tror det xD

2009-11-26 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0