BloggE

Ja det verkar som jag tagit det eftersom det bara väller ut inlägg timme efter timme. Blev klar med Etikuppgiften nyss och har dessutom hunnit äta min kinamat också! Kände för en sväng in till stan eller något annat roande, men blir nog bara hemma eftersom ingen vill tydligen..!
Sitter och pumpar Lady gagas nya låt Bad Romance. Det är en av hennes bästa låtar enligt mig. Eller.. alla hennes låtar från plattan Fame är helt jävla grymma. Jag älskar Gaga och hon är så jävla cool. Hon har en helt EGEN stil och utan att skämmas så tar on på sig vad som helst, vilket jag tycker är stencoolt. Och med grädden på moset är hon ju en av världens vackraste KVINNOR.


Gaga <3 Patte


Kommentarer
Postat av: Anonym

sök på dance in the dark med gaga, också en ny riktigt grym låt! :D

2009-11-09 @ 19:50:38
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0