MJ

Jag blir så jävla arg ¨på alla som "sörjer" Michael Jakson. VEM BRYR SIG?! synd att han dog, verkligen...
Men vad ska man göra åt saken? ska man LIPA eller? Det hjälper inte just nu, visst han var "The king of pop".. Jättetråkigt att han dog, verkligen.. jag tar åt mig, men jag sitter inte och gråter, Förfan skärp er!!!
det var inte din kompis, inte din pappa, inte din släkting, det är din förebild och genom tidernas största artist, visst.
Men för fan väx upp och slupa lipa förfan!
Skulle vara en annan sak om Vernica Maggio dog, hon är iallafall svensk? haha!
Eller Britney Spears. Hon är itne svensk, men hon är snygg.. Det är något att sörja.. MJ såg ju ut som ett spöke? skulle inte betala 10 000 för att se honom  på O2 arena och ha mardrömmar i ett år liksom.. ahha ush!

xoxo eller vad är det man "säger" :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha håller med dig, de håller ju på att spåra ur när man får läsa om fans som har tagit livet av sig efter MJ's död, för dom har blivit så deprimerade..



DET är deprimerande att läsa ;P

2009-07-02 @ 01:43:03
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0