vad händer?

Hejhej!
Igår var jag hemma hos Paow med Kissie och Amir, Det var ganska trevligt.. Vi kollade på Paris Hiltons My new BFF.. haha så jävla klockrent! Älskar Paris :D
Jag och Kissie drag runt 3, Amir den tröttmössan stannade kvar hos Paow.
Jag var hemma runt halv fyra, trött som jag vet inte vad och la mig i sängen och slocknade på en sekund!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. är skittrött.. men det är ju min sista dag i Sverige innan jag åker till Nice (Frankrike) i 8 dagar och sedan till USA i 3 veckor.. FYFAN vad skönt!!! Ni är inte avundsjuka... Nej inte alls :) Tror det kommer bli skitkul! om man bortser att USA är det sjukaste landet i hela världen och deras lagar suger lika mycket som köttfärslimpa! Ska bland annat besöka, Las Vegas, LA, Philadelphia, NY, Gran Canyon, Palm Springs och några flera ställen som jag inte riktigt har koll på, Men det blir skitbra :)!

Lite bilder från igår!



Här har ni mig, hihi



Mina Babes!



Kissie och Paow!

Kommentarer
Postat av: Mathias Torhede

Patrik, du hade BAJS i ansiktet. Du får ALDRIG mer se ut sådär. Fyfan, skäms på dig!

2009-07-05 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0