OMG

herre min skapare.. vad har hänt? jag har blivit en plugghäst?! Faktiskt tycker jag det är lite roligt att plugga nu, hehe
pluggade nyss lite rässkunskap inför provet imorgon. Igår var jag HEMMA (!?) hos emma och spelade guitar hero och tog det bara lugnt. Första gången jag INTE är ute sen jag fyllde arton, jag fick lite abstinens.. menmen.. jag överlevde. Martin åkte till USA idag och är borta en månad. Han ville ha med mig, han föreslog att jag skulle komma i mellandagarna. Vilket jag nästan vill göra.. men får se. Jag kommer sakna honom, men är nog bäst för oss om vi inte hörs eller ses på ett tag :)!

I fredags var jag iallafall ute. Jag Emma och Ida, på paradise (som vanligt) haha :D

Snygg som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: elin

fan va snygg du e

2009-12-18 @ 19:33:12
Postat av: Bill'h

Mycket fin kille, :) det gillar vi! tur att man inte är.. 30+, haha bara 17 ;D

2009-12-27 @ 01:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0