Tyck synd om mig

Ja... jag är så jävla sjuk..
eftersom jag kom hem fr¨ån USA för ca 2 veckor sedan och jag har hostat, feber, ont i huvudet, frossa osv. får jag för mig att jag ha svininfluensan..
Som den hypokondriker jag är springer jag till Cityakuten för att kolla vad det är frågan om.
Han säger att det inte är något fel på mig, och att dom bara tar blodprov på dom mest allvarliga...
ETT BLODPROV TAR 30 JÄVLA SEKUNDER ATT TA?!
Jävla idiotsomalie... Så nu sitter jag här hemma.. med hostmedicin och ögondroppar.. roligt.. :)

Vill hitta på något.. jag är så jävla uttråkad.. och alla ska göra dittan och dattan...
jag fattar inte varför ingen är här, jag menar... jag är ju känd hallå!? "fuckyouimFAMOUS"?!?!

Jag har iallafall fått idolbild idag.. fick typ 20 st men ville lägga upp den här eftersom den ligger mig varmt om hjärtat... men inte så varmt att du får en länk... haha NEVER.


Jag vill tacka Alexandra för denna fina bild... skicka in fler bilder!!

Nu ska jag ta mig en kopp med té och tycka synd om mig själv
jag älskar er mina underbara läsare, ni gör mig till den jag är!!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0