TRÖTT

Jag är så jävla trött.. förlåt för ingen uppdatering.. men var inte hemma igår.. kollade bio ock sånt
Linje 123 kapad.. skitbra:D
Jag har varit i skolan.. luffat runt med emma på stan hela dagen.. haha fyfan vad jag älskar henne, vi har ALDRIG tråkigt..

Men just nu känner jag något.. konsigt.. läskigt..
har aldrig känt såhära förut...
Jag är så jävla lycklig.. med allt.. men kan man bli för lycklig? kan man få för mycket av det goda?
Jag är spyfördig.. illamåeénde.. känns som jag ska spy från öronen, näsan överallt.. det känns som att jag har någonting i mig.. det är psykiskt. Jag älskar dig, och dig, och dig, och dig.. men kan jag älska just DIG för mycket?
Jag tror det.. eller jag vet inte.. Har aldrig varit med någon såhär.. Hela situationen är helt sjuk. från början tills slut.. men det är ju inte slut.. det har ju nästan precis börjat.. jag vill inte att det tar slut.. ALDRIG.. jag vill att det alltid ska vara såhär.. kanske inte just som det är nu.. men jag menar med dig.. jag vill att du alltid ska vara vid min sida.. jag vet inte vad jag tar mig till annars.. den dagen jag förlorar dig.. då förlorar jag mig själv.. men jag ska inte förlora dig.. jag ska inte..
Jag vet inte vad jag försöker komma fram till.. kanske att jag är lyckligast på jorden samtidigt som jag inte är det? det är två helt olika känslor som är i samma känsla.. jag vet inte.. känns helt sjukt, men ändå så underbart. Jag tänker på dig konstant.. förutom när jag inte tänker på dig.. som är nästan aldrig. När du ler så lyser hela min värld upp, det är det vackraste jag vet.. jag ler med hela kroppen och själen.. när du är ledsen vill jag inte leva, jag mår dåligare än du. du är ovanlig. unusual you.. det finns bara en av dig.. och det är ju du. och du är ju min. jag visste inte att en känsla som den jag har just nu med dig kunde existera. Inte för mig.. jag var övertygad om att det aldrig skulle bli såhär för mig.. men nu är det så för mig.. alla runtomkring mig är förvånade, men den som är mest förvånad är nog jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0