Söndag

Jag har precis gått upp för en liten stund sen.. ush.. jag gillar verkligen inte söndagar.. man går bara och väntar och väntar på att det ska bli måndag så ma kan gå till skolan/jobbet..
helt värdelöst..
Igår var jag hemma hos steffi och kollade på the grudge.. haha så länge sen jag såg den..
kom hem runt halv fyra tror jag...

Kom och tänka på en sak.. sex..?
Det är fa bäst på morgonen.. när man är lite trött.. yr i huvudet... bakis.. så ska man knulla.. fyfan vad skönt..
hade precis lite morgonsex med min pojkvän... så jävla skönt..
jag ÄLSKAR sex..!

En av mina sexfantasier är att ma står en söndagkväll nere i tvättstugan .. sliten... med sina mjukisbyxor och en trasig T-shirt..
Så kommer det in en MAN.. sådär skit sexig.. hunkig.. muskulös, lite skäggig och brunt hår..
Bär upp mig och sätter mig på ett litet bort en bit ifrån tvättstugan.. han drar av mina mjukisbyxor.. och självklart har man INTE kalsonger under dom..
Han viskar i mitt öra att jag ska slappna av.. jag blir lite nervös..
Han lägger mig på rygg och trycker in k*ken i mig. och börjar RÅKNULLA mig.. jag strävar emot lite, men utan framsteg eftersom han är 5 ggr starkare än mig och håller mig i handlederna fast mot bordet.

hehe... får man skriva sånthär öppet? Ja det får man... det är ju faktiskt min "dagbok"
Nu har jag ju faktiskt pojkvän.. så han får ta tillfället i akt när jag är nere i tvättstugan... fast jag tvättar ju aldrig så kanske borde börja med det först.. :)
Aja... nu måste jag göra mig en matbit.. är skithungrig..
Hörs lite senare.. hehe
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir fan kåt! synd att du har pojkvän, du är så jävla het..

2009-08-23 @ 20:50:32
Postat av: Patte

klart jag är snygg

2009-08-23 @ 21:11:03
URL: http://fackyouimfamous.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha dig, råknulla dig, älska dig..

2009-08-24 @ 13:59:00
Postat av: PAULINA DANIELSSON

åh självförtroende skadar aldrig patrik jättesnygg :D

2009-08-25 @ 03:17:37
URL: http://paow.se
Postat av: Anonym

adda min på msn? :) du verkar störtskön!

2009-09-30 @ 17:47:28
Postat av: amanda

haha sköning (;

2009-10-01 @ 19:11:27
URL: http://amandj.blogg.se/
Postat av: mike c

det är synd att du är så himla ful och dålig. gAY

2009-11-13 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0