Nu..

..måste jag faktiskt gå ut och röka sig en cigg... jag skulle slutat förra veckan.. men jag kände att jag kunde sluta imorgon.. eller faktiskt på onsdag.. vi säger onsdag.. blir skitbra!

Jag vill hitta på något.. men jag orkar inte.. är skittrött..
påtal om trött.. jag drömde inatt att jag, Amir och Alexandra "kissie" (hon som gjorde idolbilden till mig) var utanför mig. skulle gå till tåget.. så kommer det några idioter och börjar kasta saker efter oss och sedan började dom jaga oss.. och medans dom jagade oss blev dom "the grudge" monster.. såna där äckliga kinesbrudar... (kineser är verkligen äckliga.. alltså i skräckfilmer.. och i verkligheten.. är ju som att dom kommer direkt ur en skräckfilm.. euw)
Jag vaknade i världens panik... fyfan...
Ja och sedan fick jag ju min tröst hihihi :)

Men som sagt nu ska jag ut och suga lite.. ååh.. suga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0