Jättesnygg

Idag är jag så jävla snygg.
Jag har fixat mig. mitt hår är så jävla snyggt att jag dör.
Har ju legat sjuk i några dagar nu o inte gjort ett jävla skit. Känns skönt att vara baack on track så att säga :)
Ska träffa Emma om en stund sedan ska jag på kräftskiva hoos Richard, jag missade ju Emmas igår..
På Tisdag börjar skolan.. känns inte sååå roligt.. menmen.

Jag har slutat röka dessutom...
Eller jag har inte rökt på 3 dagar nu och jag håller på att avlida..
Jag vill inte ens sluta röka?! Varför gör jag de?
Jag gör det för min pojkväns skull, min mammas och min hälsas skull..
Men jag har verkligen ingen lust, om man tänker efter vill jag heller inte dö när jag är 35 av att jag inte kan andas.
Känns inte så uppiggande..
FIMPA!


Gud jag känner mig nästan lite skrivarsugen idag... jag hatar egentligen att blogga... skittråkigt.. vem fan bryr sig om det jag skriver egentligen? Ingen... eller jo... mina 3 läsare :)

jag älskar er såå mycket!!...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0