BACK ON TRACK...

..Eller vad är det man säger ;)?
Igår åkte jag in till Cityakuten för att kolla vad fan det är frågan om med min hals?!
Det är inget fel... en inflamation som tar upp till 5 veckor att gå bort... och det finns inget att göra åt det.
Äta irpen och ligga i sängen.. NEJ TACK?!   Ingen fara det smittar inte :)

Emma följde med mig dit, och efter det träffade vi Sara, Amir och Imen på Pizza hut där vi åt, sedan luffade vi runt på stan ett tag...
Jag har tänkt ett bra tag på att bli blond igen.. Igår tog jag tillfället i akt och köpte med mig 2 blonderingar hem och satte igång..
Imen och Amir hjälpte mig...

Före



Efter



Wohooo im bringing sexy back! :D

Idag ska ja in till stan och träffa Amir och lite senare kommer Johanna :D
Träffar kanske Sara och Steffi också :)

Hör av mig lite seanre, nu måste jag göra mig fin.
Pussa

Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker ditt naturliga var fint det med, det var fint naturligt mellanblont.

Lite mörkare naturligt blont är finare än superljust låtsasblont

2009-09-30 @ 01:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0